post-title Na jednom z nejdražších míst v Praze otevřel svůj obchod s levnou módou Primark

Na jednom z nejdražších míst v Praze otevřel svůj obchod s levnou módou Primark

Na jednom z nejdražších míst v Praze otevřel svůj obchod s levnou módou Primark

Na jednom z nejdražších míst v Praze otevřel svůj obchod s levnou módou Primark

Tři patra levné módy a stejné ceny jako ve Vídni nebo v Londýně. Irský řetězec Primark po odkladech otevřel první tuzemskou prodejnu na Václavském náměstí.

Móda za pár stovek korun v Česku kvete. Dokládá to rychlá expanze konceptů Pepco, Kik nebo Lidl, které obsazují místa především v retail parcích menších měst.

Ode dneška se o místo na konkurenčním trhu hlásí také úspěšný irský řetězec Primark. Jeho strategie je jiná – chce být vidět na těch nejlepších místech a designově zajímavých budovách v centrech evropských měst, na takzvaných „high street“.

Také proto hledala irská značka své první místo v tuzemsku několik let. Nakonec ho našla v budově Flow Building na Václavském náměstí, kde se dnes otevřel pro zákazníky třípatrový obchod na ploše 4600 metrů čtverečních. Provoz i obchod zajišťuje tři sta zaměstnanců.

„Ikonická budova a prvotřídní lokalita v Praze nám dávají možnost cílit na domácí zákazníky, ale zároveň i na zahraniční turisty,“ říká Maciej Podwojski, oblastní manažer pro Polsko, Slovinsko a Českou republiku.

Turistů však na Václavském náměstí zatím mnoho není a pandemii připomínají také další věci. Primark například na poslední chvíli změnil koncept pokladen, které obestavěl plexisklem. Do prodejny se v jednu chvíli kvůli vládním restrikcím vejde 313 zákazníků.

Irská síť, která svůj úspěch staví převážně na privátních značkách, nízké ceně, designu a spolupráci se známými firmami jako jsou Coca-Cola nebo Disney, bude pokračovat v expanzi ve střední a východní Evropě. Příští rok otevře svou druhou prodejnu v brněnském obchodním centru Olympia a také vstoupí na Slovensko.

Tuzemská prodejna je v pořadí 396. obchodem řetězce, který působí ve třinácti evropských zemích a v USA.

Unikátní je koncept v tom, že ve všech prodejnách po celém světě drží jednotnou cenovou politiku. „Máme stejné ceny v prodejnách na všech našich trzích, jediný rozdíl je v kurzových rozdílech mezi britskou librou, dolarem, eurem a v tomto případě korunou,“ říká Podwojski.

Zdroj: seznamzpravy.cz

Napsat komentář

Načítání…
  • Hobbies

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptte velit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do […]

Reference  |  Informace: Nejsou vytvořené žádné položky, přidejte nějaké prosím.